loading...
دوباره باید شد....
مرضیه عبدی بازدید : 3 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (2)


ناپلئون بناپارت : در دنیا فقط از یک چیز باید ترسید و آن خود ترس است .

 

ناپلئون بناپارت : اولین شرط توفیق شهامت و بی باکی است .

 

ناپلئون بناپارت : نایاب ترین چیزها در جهان دوست صمیمی است .

 

ناپلئون بناپارت : دردها و رنج ها فکر انسان را قوی می سازد

 

ناپلئون بناپارت : کسانی که روح نامید دارند مقصرترین مردم هستند.

 

ناپلئون بناپارت : کسی که می ترسد شکست بخورد حتما شکست خواهد خورد.

 

ناپلئون بناپارت : یک روز زندگی پر غوغا و در شهرت و افتخار بهتر از صد سال گمنامی است.

 

ناپلئون بناپارت : پیروزی یعنی خواستن .

 

ناپلئون بناپارت : عشق گوهری است گرانبها ، اگر با عفت توام باشد.

 

ناپلئون بناپارت : عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ، من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجیب

 

ناپلئون بناپارت : فداکاری در راه وطن از همه فضایل باارزشتر است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زندگی زیبا در تاریخ 1392/12/23 و 6:34 دقیقه ارسال شده است

ار فراق دوستان بس كه نشسته بر دلم
مىروم و نمىرود ناقه به زیر محملم
بار بیفكند شتر چون برسد به منزلى
بار دلست همچنان ور به هزار منزلم
اى كه مهار مىكشى، صبر كن و سبك مرو
... كز طرفى تو مىكشى وز طرفى سلاسلم
بار كشیده جفا، پرده دریده هوا
راه ز پیش و دل ز پس، واقعهاى است مشكلم
معرفت قدیم را بعد حجاب كى شود؟
گرچه به شخص غایبى، در نظرى مقابلم
آخر قصد من تویى، غایت جهد و آرزو
تا نرسم، ز دامنت دست امید نگسلم
ذكر تو از زبان من، فكر تو از جنان من
چون برود كه رفتهاى در رگ و در مفاصلم؟
مشتغل توام چنان كز همه چیز غایبم
مفتكر توام چنان كز همه خلق غافلم
گر نظرى كنى، كند كشته صبر من ورق
ور نكنى، چه بر دهد بیخ امید باطلم؟
سنّت عشق، سعدیا، ترك نمىدهى؟ بلى
كى ز دلم به در رود، خوى سرشته در گلم؟
داروى درد شوق را با همه علم عاجزم
چاره كار عشق را با همه عقل جاهلمشکلکشکلک

این نظر توسط زندگی زیبا در تاریخ 1392/11/20 و 18:42 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم..
زیباست..
مرضیه جان این وبه یاوبسایت؟؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به یـاد داشته بــاش... من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى... من را خودم از خودم ساخته‌ام... منى که من از خود ساخته‌ام مال من است... منى که تو از من می‌سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند... لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان... و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى... و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه... ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 92