loading...
دوباره باید شد....
مرضیه عبدی بازدید : 1 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

زندگی کن !!!


از همان جا كه ايستادي شروع كن و غم گذشته را مخور.


در آغازي نوين، گذشته ياريگر تو نخواهد بود.


اگر بالاخره توانسته اي آن را پشت سر بگذاري، چرا غم ؟ كافي است.


تو از پس آن بر آمده‌ و پشت سرش نهاده‌اي.


اين فصلي تازه در كتاب زندگي است


مسابقه‌اي ديگر كه بايد برايش نقشه بكشي


به روزهاي رفته نگاهي دوباره ميانداز


از همان جا كه ايستاده اي، آغاز كن ...


دنيا به شكست هاي پيشين تو اهميتي نمي دهد،


اگر از نو آغاز كني و كامياب گردي،


"آينده" از آن تو است و زمان در گذر است


پس بسيار كارها بايد ! و تلاش و كوشش فراوان.


افسوس‌هاي مدفون و نوميدي‌هاي مرده را فراموش كن


اكنون مبارزه‌اي آشكار و تازه در پيش روست


آينده از آن كسي است كه مي كوشد و شهامت دارد


از همان جا كه ايستاده اي، شروع كن ...


شكست هاي پيشين درنگ نخواهند كرد و پيروزي هاي گذشته كمك تو خواهند بود


آنچه امروز مهم است، فردا به سادگي به دست خواهد آمد


مبارزه را بپذير و بي باكانه با آن روبرو شو


و گذشته را به تاريخ كهن بسپار ...


گذشته ها گذشته و ديروز مرده است


تو را با آن نه دعا كنند و نه نفرين


مرد؛ جرأت داشته باش. شجاع باش و به پيش برو


از همان جا كه ايستاده اي، آغاز كن


«ای بنده من


آن گاه که دوست داری، همواره کسی به یادت باشد.


به یاد من باش که من همیشه به یاد توام»


زندگی هدیه خداوند به شماست و شیوه زندگی شما، هدیه شماست به خداوند.


لئو بوسکالیا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به یـاد داشته بــاش... من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى... من را خودم از خودم ساخته‌ام... منى که من از خود ساخته‌ام مال من است... منى که تو از من می‌سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند... لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان... و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى... و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه... ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 101